Σελίδες

Καλο καλοκαίρι!!!!

Τελος παιδια τελος! Περασα 3 στα 3 τα μαθηματα μου και ειμαι πολυ χαρούμενη!!!!
Κοποι μιας ολοκληρης χρονιας, ξενυχτια, διαβασμα επιτελους δικαιωθηκαν!
Επιτελους να χαρω το μωρο μου, τον αντρα μου, τη ζωή μου κι ας ειναι μονο για λιγους μηνες. Τουλαχιστον θα γεμισω τις μπαταριες για να αρχισω παλι απο Οκτωβριο με αλλον αερα!
Αρχισα να διαβαζω τα βιβλια που ήθελα ξεκινώντας απο την Παναγια της Θάλασσας που το ειχα μισο εδω και 2 χρονια...ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Και τωρα ξεκινησα την Σταυρωμενη βασίλισσα...Ισπανια και παλι Ισπανια! Γι αυτο κι εγω θα αναφωνισω...OLEEE

3 σχόλια:

  1. Συγχαριτήρια Ειρήνη μου ... καλή ξεκούραση τώρα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια κι από μένα, Ειρήνη!!! Μπράβο σου! Καλο καλοκαίρι κι επίσημα πια.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΑΑΑΒΟ ΣΟΥ!!!! Γιουπι!!!!! Άντε καλό καλοκαίρι, ξεκούραστο και πολύ χαρούμενο, να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Blog me a comment